Yeah, vilken dag!

Jisses vilken dag det har varit. Hade examinationsseminarium i skolan som jag spikade. Känns otroligt skönt. Nu är det "bara" en massiv hemtenta i form av en PMa kvar sen är kursen avklarad. Innan jag begav mig till skolan var jag förbi min pappas jobb för att få hjälp med att formulera ett mail till en arbetsgivare som jag haft en konflikt med en tid. Detta mail resulterade i en ursäkt och i att jag fick rätt. Tackar tackar, skam den som ger sig. Jag tror många är vana vid att folk inte orkar "bråka" eller ifrågasätta, men de gav sig på fel person, jag ger mig inte i första taget.

Eftersom jag fått frågan om att skriva ett modeinslag i vår kårtidning belönade jag mig med att köpa brittiska Elle och Harper's Bazaar, behöver lite inspration! Vad kan man skriva om som är aktuellt nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0