Busy busy

Jisses vilken dag det blev idag. Fick stressa lite imorse då jag hade valt att inte tvätta håret för att prova mitt nya torrshampoo. Blev skapligt förvånad när jag tog upp flaskan och den kändes jättelätt. Försökte spraya men insåg ganska snabbt att den alldeles nyinköpta flaskan var tom! Den måste ha läckt eller nåt så jag har mailat eleven.se för att se om jag kan få en ny eller pengarna tillbaka.

Förmiddagsföreläsning kan vara en av de mest onödiga någonsin, lärde mig verkligen ingenting! Men men, åt kinabuffé med några klasskompisar efter så då kändes det värt att ha åkt till Västerås. Fick sen skynda mig eftersom jag skulle träffa min handledare på partnerskolan, kom dit fem minuter tidigt med andan i halsen. Mötte min gamla matte och idrottslärare som hjälpte mig hitta rätt. Mötet gick jättebra och jag känner mig superpeppad inför VFU:n. Skyndade mig därefter vidare för att träffa Anna och fika. Efter fikan och en sväng på stan gick vi vidare till Jeanette och Petters nya lägenhet för en husesyn. Så nu, efter en massa skratt åt gamla minnen och några glas vin är jag äntligen hemma. Ska äta lite och sen soooova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0