Heeeelt färdig

Så här trött har jag inte varit på bra länge. Jag orkade knappt göra rörelserna på yogan, gjorde dem inte så noga som jag brukar men jag gick i alla fall dit. Jag hade med mig en filt till avslappningen. Helt plötsligt vaknar jag av att benet spasmar till... vet inte hur länge jag sov men det var nog bara ett par minuter. Sen kunde jag inte låta bli att somna om, vaknade till när det var slut. Ska ta en varm dusch och sova så att jag orkar med morgondagen. Ska vara på min partnerskola 8-17. Har lektioner hela dagen och sen är det konferens på eftermiddagen. Superspännande men det tar på krafterna!

Go natt!



Kommentarer
Wysteriia

Svar: Men jag får också ont av klackar ;) Har aldrig klackar en hel dag :) Tror det handlar mycket om att vänja sig faktiskt :)

2008-09-29 @ 21:27:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0