Inget funkar som det ska just nu...

Försökte logga in här igår för att lägga upp lite bilder helt utan resultat. Det gick bara inte. Idag kan jag logga in (uppenbarligen) men några bilder går inte att lägga upp. Ja ja, det får vänta lite till då.

Börjar skolan 13 idag men jag vet inte om jag kommer iväg. Har sån sjuk magknip, vet inte om det är stress eller möjligtvis magsjuka. Hoppas verkligen inte på det sistnämnda. Har inte tid med det. Får kanske bli lite hemmastudier som det ser ut just nu. Jag måste lära mig att inte stressa upp mig för såna saker, blir man sjuk så blir man. Hela världen rasar inte för att jag måste stanna hemma en dag.

Ska vila en stund och se om kroppen vill jobba med mig eller inte...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0