Just another friday

Jag är ännu mer irriterad på min arbetsgivare just nu eftersom de menar att jag har fått dubbel lön tidigare och därför kan jag inte få nån nu. För det första är jag timanställd, både jag och den jag jobbar för redovisar det antal timmar jag arbetar. Hur kan det då bli fel? Hur kan de dessutom bara låta bli att betala ut lön, utan att höra av sig?

Skit samma! Hela dagen har handlat om naturvetenskap, nåt som jag verkligen inte har nån koll på. Vi fick göra lite småexperiment som var skojiga!

Nu ska jag strax äta lite, iväg och jobba några timmar sen ska jag dricka vin och köra singstar med några klasskompisar! Älskar singstar och vin... så det kan ju inte bli dåligt! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0