Krasslig

Suck, jag känner mig alldeles krasslig idag. Precis som man gör innan man blir sjuk, men det bryter ju aldrig ut! Hoppas verkligen inte att det sätter sig på rösten, som det brukar göra. Imorgon ska vi hålla "föredrag" inför klassen och spela in. Då vill jag gärna att rösten ska funka som den ska. Får hinka i mig te hela dagen idag.

Jag förstår inte en sak. Många som jag pluggar med brukar plugga tillsammans. Jag har försökt sitta med men jag kan verkligen inte fokusera på det jag ska göra. Finns det folk i min närhet då måste jag prata med dem. Det finns ingen som är så lättdistraherad som jag. Får kanske försöka träna på att bli bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0