Lååång dag

Hej hej hallå!

Nu är jag äntligen hemma. Har varit i skolan hela dagen. Vi har haft information inför VFU som vi ska på om 1½ vecka. Jag ska dock till min partnerskola imorgon och träffa min handledare och planera vad jag ska göra när jag kommer dit. Det känns kanon! Idag var det sjukt skoj i skolan. När vi hade ätit lunch kom en killa från vår grupp som hade ätit på annat håll tillbaka med en påse bullar till oss, så himla sött. Sen skulle vi dela upp vår lilla grupp i två ännu mindre grupper, de som pratar mycket i en grupp och de som är tystare i en annan. Gissa vilken jag hamnade i, ha ha. Jag och två tjejer till var i "pratgruppen", det var skönt att diskutera och få respons direkt. Så är det aldrig annars eftersom vi har så många som inte säger så mycket i hela gruppen.

Nu ska jag skriva klart min uppgift som ska lämnas in i morgon sen har jag lovat M att åka runt och leta platser där hon kan gifta sig med sin karl. Får se hur det går. Eftersom jag har ätit bulle idag är det bäst att jag ger mig ut på en långpromenad/joggingtur.


Kommentarer
Anonym

sv:okej vad kul :) Ha en bra kväll

2008-09-18 @ 20:49:02
URL: http://mmelina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0