Lördagsmys

Har spenderat hela eftermiddagen + kvällen hemma hos päronen, myysigt! Precis när jag började planera att dra mig hemåt ringde mobilen. Det var en tjej som jag jobbar + pluggar med som var kanonförkyld och undrade om jag kan jobba för henne imorgon. Och visst kan jag det. Har surat hela veckan för att jag inte får jobba något så då kan jag inte gärna tacka nej. Så imorgon bitti 7.30 ska jag vara på jobbet. Har ju inte jobbat på en månad nu. Men jag kommer nog in i det snabbt igen. Efter jobbet blir det kalas i Västerås. Min kära systerson fyllde 17(!) i måndags. Shit, jag är moster till en 17 åring.... ingen panik Anna...!

Nu ska jag strax gå och sova. Hoppas jag får sova mer än de 3 stackars timmarna jag slumrade till i morse.



Kommentarer
Wysteriia

Svar: Ja jag har ju i alla fall sovmorgon ;) 7.30 är tiiiidgt. hoppas det går bra på jobbet iaf :)

2008-09-13 @ 23:56:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0