Börjar bli uttråkad

Nu har jag suttit hemma i sen i söndags. Ögonen kliar lite mindre idag och näsan har torkat upp lite. Finns inte så mycket att göra när man bara är hemma. Har pluggat lite, kollat en hel massa på tv. Har läst en massa Elle och Harper's Bazaar som jag köpt under vintern och våren men inte haft tid att läsa tidigare.

Hittade recension på en film som jag blev lite sugen på att se...


Det verkar vara en riktig Annafilm! Är så sjukt avundsjuk på Isabel som ska åka till Paris på torsdag! Jag vill också! Tanken var att jag skulle åka dit i juni men det finns inga flyg när jag kan. Istället är en resa till Malta inbokad. Det ska bli spännande. Skönt med en vecka med sol, bad, god mat och bara vila. Tackar skatteåterbäringen som gör den vecka möjlig! =)


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har också en drös tidningar jag bara bläddrat igenom snabbt men inte läst ordentligt.



skönt att det känns lite bättre med allergin..min brukar komma i slutet av maj när gräset blommar en massa.



kram

2009-04-28 @ 17:04:40
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0