Ögonen kliar sönder

Satan vad jag har varit snorig de senaste dagarna! Är så sjukt trött på att ha rinnande näsa konstant så jag ringde vårdcentralen idag. Hon började med att prata om sprutor som man ska ta i flera år, jag avbröt henne och sa "mmm, hyposensibilisering, jag vet. Har provat det." Tog sprutor i tre år, först en gång i veckan i 15 veckor sen varannan månad i två och ett halvt år. Funkade det? Näpp! Så nu ska jag till doktorn på onsdag, hoppas jag får äta kortison eller nåt ett tag så att jag kan vistas utomhus. Om inte annat för att kunna sova på nätterna utan att ligga vaken och nysa och snora.

På onsdag ska jag även skära ut visdomstanden. Eller jag ska inte göra det men tandläkaren ska göra det på mig. Fick veta i helgen att man kan få ticks om de råkar komma åt nerver. Det har jag minsann inte fått veta av nån tandis. Dåligt!


Kommentarer
annabanan

Hej! Förlåt att jag varit lite sölig, har sett att du betalat för bagen, jag skickar den det första jag gör i morrn.



Hoppas du inte får ticks =)

2009-04-27 @ 21:24:19
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0