So far so good

I veckan har jag pluggat, pluggat, pluggat så jag har inte haft så mycket tid att blogga. Har även suttit några timmar på akuten med min bror en natt och haft ett par dödsfall i släkten. Har dock pausat lite och haft bästa Anna och Sanna över på fika, åkt till Ikea och med min syster-/gudson för att köpa födelsedagspresent. Han är så go, han började med att buffa lite på mig under eftermiddagen, när vi sen stod på Donken och väntade på hans Happy Meal tittade han på mig och gav mig en jättekram!

På Ikea inhandlade jag nya stolar till balkongen. Den har fått sig en riktig makeover. Ska visa bilder så fort jag (eller snarare mamma) har sågat till golvet. Jag försökte mig på sågmaskinen härom dagen men sågbladet bara lossnade så jag gav upp.

På söndag fyller jag ännu ett år. Fasiken att man inte kan vända och bli yngre eller i alla fall pausa och stanna på samma ålder ett litet tag. På lördag blir det i alla fall födelsedagsfest med mina vänner och på söndag smörgåstårta ute hos mami och papi. Min syster tyckte att vi skulle fira hemma hos mig, hmmm. Om jag hade haft lite större så hade det funkat men nu skulle vi få röra oss som kugghjul om vi skulle tränga ihop oss här.

Nu ska jag borsta tänderna och invänta ett nytt avsnitt av 24. Jack Bauer är min hjälte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0