Quick update

Igår var jag hos optikern för första gången på ett år. Dags för nya linser. Så nu har jag såna 24 timmars linser som jag ska prova i två veckor. Kändes helmysko att gå och lägga sig med linserna i igår och ännu konstigare att vakna och se bra. Får se hur det funkar om ett par dagar, känner mig lite trött i ögonen idag men det kan även vara en vanesak.  

Idag blev det en snabbfika på stan med Anna och Jeanette innan jag gick vidare på datautbildning. Denna är obligatorisk för att jag ska kunna jobba extra under terminen.

Imorgon ska mitt hår bli lååångt, sjöjungfrulångt som jag vill kalla det. Härligt härligt. Tur att man har vänner som är frisörer. Ska bli kanon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0