Förkylning på gång

Idag hade jag planerat att gå på ett medelpass direkt efter föreläsningen på förmiddagen. Men, jag vaknade upp med en röd och svidande hals, suck! Så det blev bara skola men ingen träning. Är helt slut i huvudet, känner hur förkylningen kryper på. Stannade i skolan lite längre och skickade in en uppgift som ska vara inne på torsdag ifall jag blir sjuk nu så är den inskickad i alla fall.

Stannade på vägen hem och köpte lite tulpaner för att pigga upp mig själv! Det funkar, blir alldeles lycklig varje gång jag går förbi dem!

Visst matchar de ljusen bra! =)


Kommentarer
annabanan

JAG blir alldeles glad bara av att se dem på bild =)

2009-02-05 @ 16:46:33
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0