Ny dag, ny vecka

Hej hej hallå!

Idag borde jag verkligen ha pluggat men jag hade ingen lust med det så jag får ta tag i det imorgon istället. Då jäklar ska jag sätta igång ordentligt! Har en "essay" som ska skrivas till nästa måndag, känns dock lugnt, tror den skulle vara på max 500 ord, eller nåt sånt.

Fick mail av chefredaktören att mina modesidor i Kåranen såg jättebra ut. Jag hade glömt att den har kommit ut. Får roffa åt mig ett par ex imorgon. Är alltid skoj att se det färdiga resultatet eftersom jag skickar in mina delar i småbitar.

Idag blev det i alla fall en sväng till Ikea. Men de hade nästan ingenting, lite tråkigt. Kom hem med den minsta kassen någonsin, blev lite blommor och ljus, det vara allt. Köpte dock en långärmad Nike träningströja, en korallfärgad top, skärp och ett armband (inte på Ikea). Efter körde min mamma in mig till stan. Meningen var att hon skulle vara hos mig till yogan börjar men på vägen ropade hon F*N! Hon insåg att hon glömt en liten detalj, yogamattan. Den kan ju vara bra att ha så det var bara för henne att åka hem igen. Typiskt nåt som jag skulle kunna göra!


Kommentarer
Josefine

Jag skulle också vilja till Ikea, det var så länge sedan sist!

2009-02-09 @ 20:44:34
URL: http://blaeld.blogg.se/
Susanne

Kanske inte så mycket handlat men det klassiska kom med i allafall. Ljusen... Här blir det oftast ljus, servetter och massor av batterier. Snacka om miljöbovar!!!

Kram

2009-02-09 @ 21:29:34
URL: http://nattsyrran.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0