Äntligen klar

Nu har jag äntligen skrivit klart mina artiklar till kårtidningen, fotat grejer och skickat in hemtentan. Puh, imorgon sätter jag igång med nästa kurs, full rulle med andra ord. Dock så är det bara upprop och en föreläsning sen har jag ingenting på en vecka, förrutom jobb. Tänkte att jag skulle passa på att åka snålskjuts ner till Kalmar på fredag över dagen och hälsa på Anna. Skulle precis smsa henne och kolla så att hon inte var i skolan när jag kom på... att hon inte ens är i Kalmar, hon är ju fortfarande kvar här, ha ha. Det är tur att jag hade krånglat och fixat innan jag kom på det, suck! Hur virrig får man vara?

Skulle behöva städa lite hemma men jag ska nog bara mysa runt resten av dagen och njuta av att vara lite ledig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0