En sådär bra onsdag

Det blev ingen träning imorse! Magen krånglade och ville inte alls jobba med mig så jag stannade hemma istället. Åkte och handlade lite mat och födelsedagspresent till en femårig liten systerdotter. Har haft magkramper hela dagen så jag hoppas de ger sig till ikväll för då ska jag jobba en stund.

Fick tillbaka min hemtenta idag, klarade den galant. Så jäkla skönt! Blir alltid så supernöjd när jag klarar skolgrejer på första försöket. Speciellt när jag inte har räknat med det. Ska höra av mig till Anna så att hon får tillbaka alla böcker jag har lånat av henne. Sjukt bra när man kan låna kurslitteratur så att man slipper köpa det för en hel massa pengar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0