Fåtöljjakt

Jag har en vägg som är alldeles tom hemma hos mig. Skulle passa perfekt med en större fåtölj eller två mindre där. Har letat runt på blocket, tradera, ikea, mio, em möbler och många andra sidor men hittar ingenting som jag gillar och har råd med. Hittade en som skänktes bort mot avhämtning, det var bara ett problem. Den fanns utanför Malmö. Jag frågade min far om han hade lust att åka bil en sväng, han var inte så sugen när jag berättade var.

Hittade denna på ikea. Vill ha två!!! De skulle passa så bra hemma hos mig men tyvärr säger min studentekonomi nej! Och jag kan ju inte jobba så mycket mer än vad jag gör får då kommer csn och vill ha sina utlånade pengar tillbaka! Letandet fortsätter....

IKEA STOCKHOLM Fåtölj


Kommentarer
--

Mm det är i Små citroner gula som mamman dör. Yes jag grät nog ockå en skvätt till den boken. Det konstiga är att böckerna är så lättlästa och triviala men ändå så kan man inte sluta läsa. Det är något i sättet hon skriver :)

2009-01-18 @ 02:45:43
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0