FlashPJs

Förra veckan shoppade jag lite reagrejer. Bland annat en pyjamas med linne och shorts som sitter ihop, supersöt. Tänkte att denna kan jag ha på mig när jag sover borta. Har alltid sånt problem när jag ska åka till nån annan stad och festa vad jag ska sova i. När jag bodde i London och sov på Alan och Lees soffa varje helg sov jag helt enkelt med kläderna och sminket på... ibland frivilligt ibland ofrivilligt då sömnen kom lite för fort. Men nu vill jag vara lite mer vuxen och planerad. Eftersom dessa PJs är kanonsöta tänkte jag att jag kommer se ut som en pingla även morgonen efter. Ända tills jag sov i dem och vaknade med tuttarna utploppade lite här och var, mindre trevligt eller mycket mer trevligt för folk runtomkring om jag kastar av mig täcket, men men.... jag får väl bjuda på det jag har!



Kommentarer
annabanan

Hej! Vad kul att du vill ha en yogaväska. Vill du ha samma tyg som den jag redang gjort eller nån annan färg som du gillar. Har också ett rosa tyg hemma (längst ner på bilden http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80154197) Har du några speciella önskemål annars? Typ ifall du vill ha ryggsäcksremmar eller nåt speciellt mått? Känns 200 kr som ett ok pris? (Då är det inklusive frakt och allt) Du kan väl maila mig på organised[email protected]

2009-01-19 @ 13:59:48
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0