Ge mig friskpiller nu!

Idag har jag storhandlat så nu ekar det inte lika tomt i kylen och frysen! Köpte lite annat också... blir lätt så. Skulle köpa en sån sladd så att jag ska kunna koppla datorn till tvn. Jag sa det till killen i affären, han log lite och frågade hur uttagen ser ut... Jag trodde bara att det fanns en sorts sladd, tänkte inte på att tvapparater och datorer kan se olika ut. Han småskrattade lite när jag rodnande förklarade att jag inte hade den blekaste aning. Jag skulle fota uttagen med mobilen och komma tillbaka, ha ha.

Nu ska jag iväg och jobba, har inte så jättestor lust, mår fortfarande inge vidare. Som vanligt har min förkylning gått över i bihåleinflammation, suck! Har svinont i huvudet och tänderna hela tiden. Jag vill bara vara frisk nu! Har i alla fall hämtat ut mina kursböcker så jag har saker att göra i helgen, läsa om Amerikans historia på engelska nerbäddad i soffan, snörvlandes.

Tack vare min bror har jag i alla fall äntligen Spotify, yay! Så nu kan jag lyssna på en hel massa musik, hela tiden!


Kommentarer
Jonna

åhh nu har jag hittat din blogg :)

Du, me love spotify too :D Så jävla bra.. gratis musik is the shit.

2009-01-16 @ 04:14:00
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
annabanan

Ja, spotify är så jäkla bra. Alltså, det finns t.o.m såndär konstig spansk musik som jag lyssnar på och som inte ens släpps i Sverige annars.

2009-01-16 @ 17:38:34
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0