I am freakin' sleeping beauty

Tanken var att jag skulle till skolan vid 9 imorse och plugga med mina klassisar. Så blev det inte... Mamma var förbi vid 7 och lämnade mitt kårleg och körkort som jag glömde i Kvicksund igår, klantigt, jag vet! Sen somnade jag om, klockan ringde, mobilen ringde men inte vaknade jag. Vid 11.15 vaknade jag till liv och kände att det var för sent att gå till skolan. Pluggade hemma istället. Två fixarkarlar i blåbyxor kom och kopplade in nya dosor till tvn och telefonen eftersom det ska bytas operatör i huset. Passade på att plugga i köket så att de kunde röra sig fritt i lägenheten.

Imorgon ska jag i alla fall till skolan och plugga, sen ska jag köpa träningskort, sälja en gammal kursbok och träffa Pite som anlände idag. Fick sms av honom när han var på tåget på väg från Stockholm, ha ha. Så himla söt, alldeles exalterad! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0