Ja... rubrik var det...

Puh vad jag är trött i huvudet. Har varit i skolan hela dagen. Vi hade en grym föreläsare på förmiddagen. Eftersom vi bara är sju stycken blev det mycket diskussioner, det är alltid trevligt. Vi diskuterade "The Declaration of Independence", allt på engelska så klart. På eftermiddagen hade vi vår första Writing Workshop för den här terminen. Vi hade samma föreläsare som i grammatik 1. Hennes röst är tyvärr en sån som går in i ena örat och ut genom andra, alldeles mjuk, det händer liksom ingenting. Men men, det gäller att fokusera!

Efter skolan gick jag och köpte en present till min systerdotter som ska firas till helgen. Jag brukar köpa in mig på mammas och pappas presenter eftersom jag är fattig student men nu hittade jag en perfekt grej så jag kunde inte låta bli! Visar bild senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0