Jag kan vara slöast i världen

Idag skulle jag egentligen ha gått till skomakaren och hämtat mina stövlar som jag lämnade in igår för lite finputsning, eller ordentlig lagning. Sulan har lossnat på ett ställe och när jag lämnade inte dem upptäckte jag att det knappt fanns några klackar kvar. Men... orken vill liksom inte infinna sig. Gör det imorgon istället. Känns så onödigt att göra mig i ordning för att gå fram och tillbaka! Var så optimisktisk igår, då kände jag att det inte var något problem att gå fram och tillbaka. Jag ska sluta vara sån himla optimist jämt. Jag säger alltid "det är inga problem, det fixar jag", sen när det väl kommer till kritan så är det inte lika kul.

Här är skorna jag köpt till min systerdotter i födelsedagspresent. Visst är det söta!!! Jag skulle lätt kunna köpa ett par till mig själv om de fanns i min storlek. De ser stora ut på bilden men de är egentligen ganska så små! Jag hoppas inte hon kikar in här med sin mor så att överraskningen blir förstörd! =)



Kommentarer
Carina

Psst! Jag kikar in och förtittar av ren nyfikenhet. Men klockan är 22:22, så Wilma sitter INTE bredvid och tittar.



Skitsnygga! Precis så tjejig som hon är den där lilla princessan jag har här hemma.

Vi ses i morrn

2009-01-23 @ 22:22:27
annabanan

Åh så söta!

2009-01-26 @ 17:48:51
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0