Pluggsöndag

Nu har jag äntligen tagit tag i pluggandet. Har börjat skriva på min hemtenta om hållbar utveckling! Tänkte försöka bli klar med den och skrivandet till kårtidningen tills på fredag så att jag kan åka till Stockholm på 25årsfest i helgen! Imorgon ska jag iväg och träffa Anna en stund. Har inte sett henne på jättelänge och snart åker hon tillbaka till Kalmar så det gäller att passa på. Får ta igen pluggandet på kvällen. Ska försöka skriva lite till idag. Det känns dock som att jag har tappat gnistan lite. Det är inte bra för mig att vara ledig för länge. Behöver saker att göra för att hålla mig själv igång. Tur att jag var smart och tackade nej till att bli sjukskriven under hösten. Tror det var rätt beslut trots att det kändes tungt för stunden. Jag tror att jag har blivit bättre på att ge mig själv ledig tid emellan pluggandet och jobbandet. Men som sagt, hade jag gått hemma hela dagarna hade jag blivit tokig.

Nu vill jag bara att den här kursen ska vara klar så att jag kan sätta igång med engelskan, det ska bli superskoj. Får se hur det låter om några veckor när jag sitter nergrävd i brittisk och amerikans historia!



Kommentarer
Sassy

Jag tror den är köpt på Netto. Det är nog bara min syrra som köper julklappar där...

2009-01-04 @ 17:54:47
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Wysteriia

Åh va duktig du är som pluggar :D

2009-01-04 @ 21:52:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0