Slut på kontot... nästan

Den här månaden fick jag csn för en och en halv månad eftersom nya terminen började nu i veckan. Yay tänkte jag, jag är rik. Idag började jag plocka ihop alla räkningar som alltid ligger lite här och var i lägenheten. Hade precis fört in alla och tänkte, ok, det blir inte så jättemycket pengar över men det är ändå lugnt när jag upptäckte jätteräkningen från adlibris. Varför är kurslitteratur så satans dyr? Tre tunna böcker på engelska för 738(!) kronor. Helt sinnessjukt! Hoppas de går att sälja när jag är klar med dem. Har inte blivit av med alla böcker från engelska 1 än, har ungefär hälften kvar. Så om någon är lite sugen på engelsk kurslitteratur så hojta till! =)



Kommentarer
---

Vad då grät floder? Den är väl inte sorgsen eller? har bara några sidor kvar och jag blir mest arg på hon Paula. Men till Små sitroner gula grät jag.

Den Ryska Vännen är också bra. Love Kajsa Ingemarsson. Hon skriver så fängslande och detaljrikt.

2009-01-17 @ 15:12:55
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0