Tillbaka till verkligheten

Go' kväll mina vänner!

Idag har varit en lååång dag. Första skoldagen den här terminen. Det va skoj förrutom att vi har en föreläsare som inte är någon människokännare och som förmodligen aldrig har slagit upp ordet empati. Så, hon fick inget äpple av mig. Vi satte igång genast med USA's historia. Det blir nog bra med det. Ska hämta ut mina böcker imorgon och bli x antal kronor fattigare. Men, csn kom idag, jippi! Nu ska jag bara betala räkningar, träningskort, storhandla och boka in en välbehövlig ansiktsbehandling. Får se om det blir några slantar kvar. Många stora räkningar den här månaden, suck!

Nu är jag så sjukt trött efter att ha använt hjärnan för första gången på en månad så jag kommer stupa i säng. Man kan ju hoppas i alla fall. Blir nog några avsnitt 24, säsong 2 innan jag somnar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0