Du har nog gått fel...

Idag har jag nån sorts pluggbakfylla. Huvudet är alldeles tungt och trött. Har nog överarbetat hjärnan. Som sagt så var jag hos Therese precis hela dagen och kvällen igår. Vi började plugga runt 13 och slutade cirka 23.30. Jäklar vad effektiva vi var! Jag var precis på väg hem och skulle släppa av Håkan när det började banka på Therese dörr. Någon stod utanför och plingade, bankade och försökte låsa upp. Vi blev skitskraja, Therese tog upp mobilen och skulle ringa 112, jag var på väg mot dörren för att kika ut och se vem det var men blev snabbt stoppad av de andra. Efter det var vi jätterädda eftersom det inte är något trevligt område. Håkan satt med en kavel i handen, redo att slå till om någon skulle ta sig in. Till slut, när klockan närmade sig halv två följde de andra med mig till bilen eftersom jag inte vågade gå ut själv och sen åkte jag hem!

Väl hemma satte min fantastiska magkatarr igång och gjorde sig påmind. Kan bero på allt pluggande och onyttigätande jag hade ägnat mig åt hela dagen! Är så trött på min struliga mage just nu! Blir kanske bättre i veckan när jag inte kommer kunna äta ordentligt efter tandoperationen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0