Fredagsgrubbel

Igår hade jag en sån riktig skitdag. Stannade hemma och gjorde ingenting. Det behövs ibland för att samla kraft och ork. Idag är jag igång igen, har precis varit på gymmet och kört helkropp. Har fortfarande problem med magen, mår illa hela tiden! Tror jag äter för lite när jag tränar. Ska försöka bättra mig. I förrgår jobbade jag hela förmiddagen, sen bar det av till Västerås för tutorials.

Helgen blir full med pluggande. Ska sitta hos Therese efter att jag har varit och kalasat ikväll och hela dagen imorgon. Ska försöka få en del saker ur världen! Sen blir det tentapluggande!!!


Kommentarer
sanna

ha en undebrar helg! jafg måste ocks tok plugga så du vet att du inte är ensam ;) puuusssssssssssssssss

2009-03-13 @ 17:55:35
URL: http://sannasannasannasanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0