Måndagstrött

Satan i gatan vad trött jag är idag! Började dagen med att träna helkropp på gymmet. Sen satt jag i skolan till 15 och pluggade brittisk historia. Har lyckats ta mig igenom hela grundligt nu så det är bara USA's historia kvar.... Har nog aldrig pluggat så här mycket inför en tenta så jag hoppas det ska ge resultat!

Gick hem sen och vilade lite innan Malin följde med mig och handlade lite mat. Har ju en sjuk skräck för att åka och handla själv. Har väl med min agorafobi att göra. Tur att jag har människor runt mig som ställer upp!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite film tror jag innan Project Runway, hoppas jag lyckas hålla mig vaken tills dess!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0