My weekend so far

Gårdagskvällen blev väldigt angenäm. Åkte först och plockade upp bror + Cilla sen bar det av till Tuna Park för att köpa en present till födelsedagsbarnet. Hittade en fantastiskt söt skjorta med tillhörande slips! Den blev väldigt uppskattad. Han drog på sig den direkt tillsammans med sin festkavaj, träningsbyxor och bara fötter, en mycket stilig liten gosse! Känns som han föddes igår min syster-/gudson. 9 hel år fyllde han nu, och jag har inte åldrats en dag. Det blev i alla fall ett kalasfirande med tacos i massor, chokladbollar, en gudomligt god hallonpaj, kladdkaka och saffranskaka.

Efter att jag hade släppt av bror och Cilla åkte jag direkt till mitt studycamp. Där blev det godis, chips och cola för att hålla energin uppe. Lyckades skriva klart en PMa och plugga in lite Tudorsmonarker, inte illa.

Nu sitter jag återigen hemma hos Therese redo att plugga ännu lite mer. Ska försöka hinna gå igenom hela den brittiska historian idag och eventuellt sätta igång med den amerikanska. We're on fire!! =)

Hoppas ni alla får en trevlig lördag!!



Kommentarer
Susanne

Tack för besöket igår! Det var mycket uppskattat! Vad bra att du hunnit plugga lite! Jag har försökt idag men lyckas inget vidare och nu ska jag snart bege mig till jobbet. Kram

2009-03-14 @ 17:54:09
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0