Nu säger magen stopp!

Den här helgen har inte varit nån bra helg. I fredags morse vaknade jag klockan 6 av att magen var alldeles svullen och jag mådde fruktansvärt illa. Lyckades somna om men jag mådde lika dåligt när jag vaknade igen några timmar senare. Kunde inte äta på hela dagen så ni kan ju gissa hur jag mådde på kvällen efter ett par glas vin som konstigt nog slank ner utan besvär. Spelningen var grym men jag var trött så det blev tidigare hemgång än vanligt. Igår var det tänkt att jag skulle gå på ett skivstångspass men magen vill fortfarande inte jobba med mig så jag vågade inte. Låg hemma i soffan och åt Dofilusyoghurt och tyckte synd om mig själv hela dagen. Idag är det lite bättre men långt ifrån bra. Magkatarren är här för att stanna denna gång. Ska äta kokt fisk i massor i veckan och försöka ta det lite lungt, lättare sagt än gjort veckan innan tenta. Ska försöka se över mitt liv, vad kan jag säga nej till. Måste jag jobba två jobb utöver heltidspluggandet och skriva för studenttidningen och engagera mig politiskt? Kanske inte... Får nog börja omprioritera lite, men det är lättare sagt än gjort!

Svammel svammel! Nu sitter jag i alla fall och försöker plugga hemma hos mor och far. De åkte till Thailand ikväll med bror + familj. Jag är inte alls avundsjuk! Jag ska ju faktiskt vara hemma här i gråa Sverige, magkatarra, operera bort visdomstanden och tenta! Tur att jag inte är så butter idag!

Tanken var att jag skulle umgås lite med mami och papi innan de ger sig av men jag sitter i köket vid datorn, pappa uppe vid tvn och mamma grejar med nåt någon annanstans. =)


Kommentarer
Linda

Inga sura miner för man blir hur glad som helst om man kollar på detta gulliga klippet



http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/en-hungrig-ekorre-tar-chansen.html

2009-03-08 @ 16:10:54
URL: http://experienceno1.blogspot.com/
Annabanan

Usch, jädra mage att ställa till saker!

2009-03-08 @ 18:49:58
URL: http://annabanan.blogg.se/
Susanne

Krya på dig! Du har en utmärkelse att hämta hos mig!

Kram

2009-03-10 @ 12:33:46
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0