Viljan finns men inte orken

Oj oj oj vilken dålig bloggare jag är. Veckan har bestått av träning och pluggande. Har tränat fyra gånger redan, styrka och yoga. På lördag morgon har jag bokat in mig på ett skivstångspass, puh. Ska passa på att träna ordentligt nästa vecka också eftersom jag nog inte kommer göra så mycket veckan efter när jag ska operera bort visdomstanden.

I tisdags var jag på en grym jazzspelning. Jag älskar verkligen jazzie musik! Imorgon kväll ska jag på ännu en spelning men då handlar det om Rage Against the Machines covers. Innan det ska jag och ett gäng till mumsa i oss stenugnsbakad pizza, yum!


Kommentarer
annabanan

Tränar man som en tok så får man ju dispans för att blogga, det vet du väl? =) Men med det inte sagt att du borde blogga såhär lite, det är ju tråkigt för oss andra...

2009-03-06 @ 09:53:02
URL: http://annabanan.blogg.se/
Carro

Jag har haft lite bloggtorka jag med faktiskt, men nu ska jag komma igång! :) Duktig du är som tränar! Ska själv ta tag i saken denna vecka! jiihaa Hoppas allt är bra annars vännen! Kram kram

2009-03-08 @ 13:12:36
URL: http://thevolup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0