7 juni gäller det

Ni vet väl alla vad som gäller 7 juni? Då ska vi rösta fram våra EU-parlamentariker, ett otroligt viktigt val! Jag vet redan vad jag kommer att rösta. Jag struntar i vad andra röstar på, det viktigaste är att man faktiskt engagerar sig och försöker att påverka. För inte kan man klaga på saker och ting om man själv inte försöker gör något åt saken? Tycker ni att det här valet verkar lite meckigt lyssna på (sön)dagens p3star där de pedagogiskt men inte dumförklarande berättar om valet. Jag har varit sjukt stressad eftersom jag inte kommer att befinna mig i Sverige den 7 juni men fick tack vare programmet veta att man kan rösta från och med 20 maj. Antar att det är poströstning eller nåt.

Mycket viktigt - Gå och rösta!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0