Fab dag

Hello hello!

Efter en helg fylld med en hel massa grejer är det dags för näst sista veckan för den här terminen! Idag hade jag sista literatureföreläsningen. Föreläsaren som vi har haft i den kursen ska dessutom gå i pension så hon såg alldeles ledsen ut och insisterade på att fika med oss i pausen vilket vi inte hade något emot.

Nu är det bara en föreläsning, en tenta och en inlämning kvar innan det är dags för sommar. Kommer i alla fall få en vecka ledigt, yay!

Började dagen med att rösta i eu-parlamentsvalet. Hade bara tänkt att rösta på ett parti men så läste jag igenom vilka kandidater som fanns och såg en som tilltalade mig. Håller på att tjata ihjäl alla i min närvaro att de ska gå och rösta. Gick med T in idag och såg till att hon gjorde rätt för sig, ha ha!

Nu ska jag snart mumsa toscakaka, så fort äggklockan ringer!



(En låt som absolut inte har något att göra med inlägget men som är rätt mysig såhär på försommaren)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0