Min första möhippa

Hej hej hallå!

Jäklar vilken busy vecka + helg jag har haft. Planerade helgens möhippa varje kväll förra veckan så jag har inte haft tid att blogga. I lördags började vi dagen med att ta min vän och blivande brud till spa. Det var hon, jag och hennes syster. Vi bubblade, simmade, bastade, skrubbade, ansiktsmaskade och åt en massa frukt och choklad. Sjukt mysigt. Efter det satte vi oss i parken vid vattnet och drack vin i solskenet. Vi hade extrem tur med vädret! Sen gick vi hem till Malins syster där vi gjorde oss i ordning och spelade Rock Band (jag fick minsann 100% på sång till Sunday Morning med No Doubt, inte illa). Efter det gick vi utan att Malin visste var vi skulle (som med allt annat under dagen). När vi var halvvägs stoppade vi henne och hon fick sätta på sig ögonbindel. Vi gick ut till en liten ö eller halvö (whatever) där resten av sällskapet väntade. Folk var inkörda från bla Oslo, Stockholm och Sundsvall. Malin fick ställa sig framför alla där hon tog av sig ögonbindeln och började gråta! Ha ha, hon trodde bara att vi skulle ut och äta vi tre. Vi gick i samlad trupp och åt en mysig middag. Efter middagen fick Malin måla ett porträtt av sin blivande man och svara på frågor om honom!
Det var en mycket trevlig kväll men jag var helt slut. Sov till 20 igår kväll och slocknade igen vid 2. Är på gång att bli sjuk så nu gäller det att bita ihop de sista veckorna!!!


(Bild lånad av Isabel, hoppas det är ok)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0