Nu ska det springas

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt ipod/nike+ grejer så jag kan börja springa med mina dojor. Nog för att jag har kunnat använda dem ändå men det kommer bli så mycket skojigare nu! =) Hoppas bara att mitt allergisnorande ska ge sig lite snart! Håller på att bli tokig! Doktorn ville ju inte ge mig kortison så jag får knapra tabletter istället. Fick medicin som man kan ta hur många som helst av. Farbror doktorn sa att folk har försökt ta livet av sig med dessa tabletter men man kan äta hur många som helst utan att känna sig det minsta slumrig! Dock hjälper de inte helt och hållet. Får bita ihop och hoppas på att det blir bättre snart!



Kommentarer
h

åh , vill ha!

2009-05-20 @ 19:25:48
URL: http://halshammar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0