Hjälp mig!

Jag har funderat över en sak lite titt som tätt i hela mitt liv. Jag tror att det finns människor som kan ta på sig en morgonrock och tycka att det är världens mysigaste. Jag har alltid avundats dessa människor, hur mysigt ser det inte ut? När jag var på spa förra veckan fick vi morgonrock och tofflor. Jag har tappert försökt använda rocken varje morgon och kväll men den glider ju bara upp. Visst så har mina boobisar en förmåga att smyga ur alla sorters plagg. Men jag vill ju verkligen vara en sån mysig morgonrocksmänniska som dricker te och bara.... myser runt.

Är det bara jag som har det här problemet?


Kommentarer
therese

Jag har exakt samma problem, tycker inte alls att det är särskilt mysigt, men vill att det ska va det!

2009-11-05 @ 21:29:02
Sanna

Haha men det är ju för att ni har alldeles för stora tits ;) Hmm det kanske kan vara årets förslag till den där idétävlingen de alltid kör på skolan. Morgonrockar för storbystade?

2009-11-06 @ 09:21:34
URL: http://iefterhand.blogg.se/
Karin

åh jag är precis likadan. det går bara inte. jag satsar på mysbyxor istället!

2009-11-06 @ 14:09:15
URL: http://annanirak.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0