Ooops I did it again och om om hade funnits

Har haft en hellugn helg med sushi making och vinpimplande. Har faktiskt lyckats plugga en hel del också, kors i taket. Kom på igår att Jimmy Choo kollektionen för HM släpptes. Som vanligt orkar jag inte ta mig till nån butik. Supermycket folk + agorafobi är ingen bra kombo! Lyckades dock haffa en fin liten väska på internet. Letade efter en liknande i London så jag känner mig mycket nöjd!



Visst skulle livet vara fantastiskt om man kunde dela på sig och leva två olika liv. Fatta olika beslut och se vad som händer... Så som i filmen Sliding Doors. Just nu skulle det kännas som ett bra alternativ.


Kommentarer
Emily

skönt att kunna internet shoppa Jimmy Choo ju :) Super söt väska!



kram

2009-11-15 @ 13:25:13
URL: http://emslo.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så söt och annorlunda väska =)

kram!

2009-11-15 @ 19:33:21
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0