Vart tusan tog ljuset vägen?

Gaaaah vad trött jag är på grådiset och mörkret just nu! Men, någon gång måste ju solen kika fram! Sitter återigen med näsan i böckerna eftersom ännu en tentaperiod närmar sig. Börjar se ljuset i tunneln nu, "bara" en delkurs kvar efter denna. Sedan blir det förhoppningsvis c-uppsatsande för full rulle!

Idag har jag kramats med en plutteliten bebis. Han var lite gnällig så det blev inte så mycket gos som jag hade hoppats på. Min mor såg lite orolig ut över mina längaefterbebisögon. Oroa dig inte mamma! Först ska jag hitta en karl som ger mig en ring som gör att handen vänder på sig! ;)


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh jag älskade statsvetenskapen och europakunskapen likaså..det har alltid varit en strid inom mig litegranna satsa kreativt eller politiskt/mer akademiskt.



vad läser ni om nu?

2009-11-17 @ 20:32:41
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0