En häääärlig måndag

Imorse lyckades jag försova mig, suck! Men med lite hjälp hann jag till skolan i alla fall. Innan jag åkte till skolan hämtade jag ut min nya telefon, weeee! Äntligen! Jag pajade ju min telefon helgen innan jag flyttade hem från London så jag köpte en ny där som jag skulle ha tills jag kom hem. Två år senare har jag tagit tag i det och skaffat en ny mobil. Så nu kan jag äntligen texta med å,ä och ö, yay! Det blir inge mer "jag kan hora av mig". Nu ska bara alla kontakter föras över och andra inställningar fixas. Vill ha samma ringsignal som jag har nu så den måste jag försöka införskaffa. Den är ju jag! =)


Min nya telefon!


Min gamla ringsignal som måste fixas till den nya telefonen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0