Fullbokad

Hej hej!

Nu har jag fört över alla nummer till min nya mobil, suck vilket skitgöra men ganska viktigt ändå. Håller fortfarande på att klura på ringsignalen men det ska väl lösa sig.

Har massor att göra med skolan just nu. Vår lärare/föreläsare berättade för oss på första föreläsningen att han aldrig har varit med om en högskola som ställer så höga krav på sina studenter att de ska hinna med så mycket på kort tid. Känns bra! Detta är en person som har doktorerat i tre ämnen tror jag det är... Det är väl bara att bita ihop och köra på. Dagarna innan tentan kommer jag göra det bästa någonsin, åka på spa. Kan inte finnas många bättre sätt att ladda upp på? Helgen efter är det London som gäller! Nu ska jag lägga i en högre växel och köra på så att jag når fram till allt skoj snart!

Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0