Karriärbyte... igen!

Sitter i soffan hos min mami. Har sovit här sen igår och ska sova kvar en natt till. Ibland behöver man lite kvalitétstid med sina föräldrar. Jag blir så bortskämd med färdig mat och lunch till skolan.

Har haft min såkallade tvåårskris en tid nu. Nu är jag inne på mitt andra år av pluggande till lärare. Det var ungefär vid den här tiden in på programmet jag la ner företagsekonomin, dock inte för gott. Vad jag ska göra nu tänker jag inte riktigt berätta än... Fortsätta plugga ska jag... jag ska fortsätta med nåt gammalt, men på ett nytt sätt. Måste göra nåt nytt för att hitta peppen igen!


Kommentarer
therese

nu blir jag nyfiken...

2009-10-14 @ 22:08:30
Jeanette

Jag har också en kris! fast ettårs kris...varför kan man aldrig bestämma sig.. du är inte ensam iaf, vi borde träffas snart tycker ja, en tur till kalmar kanske? KRam!

2009-10-16 @ 11:47:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0