Nyknådad och nöjd

Nu är jag hemma igen från ett par fantastiska spadagar! Har bara tagit det lugnt (om man bortser från x antal timmar tentaplugg). Igår började jag dagen med en härlig frukost, sen bar det av på en 7,5 kilometerspromenad, vilade en stund, åt lunch, vilade lite till, fick ryggmassage + lätt ansiktsbehandling, pluggade sen var det dags för middag. Tanken var att jag skulle gå upp tidigt imorse och simma men när jag vaknade kom jag knappt ur sängen. Kroppen ömmade av massagen och promenixen i (extremt) kuperad terräng. Så jag sov lite till. Var längesen jag sov så gott som jag har gjort de senaste dagarna. Vet inte om det var den friska dalaluften eller miljöbytet. Hursom var det helt fantastiskt!!

Imorgon är det tentadags igen. Fick ont i magen och huvudet så fort jag närmade mig hemmet för jag visste vad som väntade, suck! Men imorgon vid den här tiden är det över för den här gången!

Kram på er


Kommentarer
Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:25:29
URL: http://stocklyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0