Man kan ju inte göra rätt jämt

Imorgon bär det av. Är så exalterad att jag inte vet om jag kommer kunna sova inatt. Ska göra mitt bästa. Väskan är preliminärpackad. Therese kommer förbi imorgon och ser till att jag har bra saker med mig, det är nog lika bra. Kan inte alls bestämma mig vad som ska packas! Har köpt en massa småförpackningar med deo, tandkräm och andra nödvändigheter idag eftersom vi inte ska checka in något bagage.

Jag vet egentligen inte hur bra val av helg det var att åka bort eftersom min bror fyller 35 imorgon och hans dotter 13 på söndag. Men men, man kan inte pricka rätt jämt. Får ta igen det nån annan gång, till jul kanske! ;)



Grattis i alla fall storebror!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0