Kan inte hålla mig längre

Jag är världens sämsta på att hålla på saker... inte riktiga hemligheter men sånt om mig själv! Nästa vecka ska jag på två(!) jobbintervjuer. Har sökt lite jobb vart efter eftersom jag beräknar att plocka ut min engelskaexamen inom en snar framtid. Båda jobben är heltidstjänster och involverar svenska och engelska i en mix. Otroligt spännande. Jag ligger om kvällarna och förbereder mig på svengelska! Är otroligt glad och hoppas att någon av intervjuerna ska leda till nån form arbete, vad som helst skulle sitta finfint! Vad jobben handlar om berättar jag om jag får nåt av dem ;)

Ha en fin valborg!


Kommentarer
Sanna

Woop woop - klart du får båda - blir det jobbigt att välja mellan dem då?

2010-05-01 @ 16:16:09
URL: http://iefterhand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0