Festivalfunderingar

Först och främst kan det inte finnas någon någonstans som har sämre städdisciplin än vad jag har. Får besök ikväll av gamla vänner och då MÅSTE det städas upp i mitt kaos till hem. Jag har börjat, ja det har jag men allt blir liggandes halvgjort lite här och var medan jag hittar på andra saker att göra, som att blogga till exempel.

Anyhuuuu, det jag skulle skriva var att nu börjar pirret i magen sätta igång inför Roskilde. Vad ska jag ta med? Kommer jag kunna sova väl på plats? Kommer jag hinna med att se alla band jag vill se? Jag har bara varit på en enda festival i hela mitt liv, reggaefestivalen i Uppsala och då bodde vi i en lägenhet så det räknas nästan inte. Kom att tänka på hur jag såg ut på den tiden, riktigt festivalhot! =) Jag minns att det togs en hel del bilder men var de är har jag ingen aning om.... eller vänta lite, kan jag ha sån tur?



Kommentarer
tette

med rödvin i kroppen och superöronproppar i öronen ska du nog kunna sova... kommer bli fint!!

2010-06-10 @ 14:19:26
Carro

Det kommer bli så roligt Anna! Skulle så gärna se dig stå där i regn, lera med snygga stövlar och öllukt i hela håret! Underbart! :)

Förresten, kan inte tacka dig nog för veckan som jag fick vara hos dig! Du är underbar! KRAM

Ps. Ny uppkörning någon gång i Juli! :)

2010-06-15 @ 10:45:52
URL: http://thevolup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0