Mörka fredagstankar

Idag är en sån dag som jag bara vill tala om för alla nära och kära hur mycket de betyder för mig. Ibland kan jag få en sån oroskänsla i magen. Livet är kort och alla borde få veta att de är värdefulla medan de lever! Har en systerdotter som tyvärr har fått vara med om samma sak som jag fick i hennes unga ålder, att någon i omgivningen har gått bort alldeles för tidigt! Även om det inte är någon i den närmaste omgivningen är det fruktansvärt och får i alla fall mig att tänka på alla fina människor som finns runt mig. Tack fina ni för att ni finns! Gör det mycket länge till också!


Kommentarer
tette

detsamma fina Anna!

2010-05-08 @ 13:09:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0