Lussebullsbak

Idag har jag haft konstiga känningar i magen. Jag vill nog att bebis ska ligga kvar och jäsa i minst en vecka till, sen är jag redo! Så, för att lugna mig själv och tänka på något annat bestämde jag mig för att baka lussebullar att fylla frysen med.

Eftersom jag inte alls är förtjust i russin gjorde jag bullar med mandelmassa och pärlsocker. Jag provade dessutom att baka dem i muffinsplåtar. Första plåten gick toppen. I den andra var bullarna lite väl stora så att fyllningen rann över vilket gjorde att köket rökfylldes och brandvarnaren gick igång! Gaaah! Oh well, så länge bullarna blir goda!




Kommentarer
DESIGN AND STUFF.se

Hej hej, ser riktigt mumsigt ut! Spana gärna in min blogg/magasin. Finns tonvis med inspiration jag tror du skulle gilla skarpt :) Kram o ha en lovely fortsatt tisdag

2012-11-21 @ 15:59:05
URL: http://www.designandstuff.se
DESIGN AND STUFF.se

av någon anledning fick jag för mig att d är tisdag idag :D haha

2012-11-21 @ 16:00:20
URL: http://www.designandstuff.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0