Vad göra hela dagarna?

Redan i v 10-11 någonstans kände jag av smärta i bäckenet, aj aj aj! Nu, 18 veckor senare är jag heltidssjukriven från jobbet. Så j-la tråkigt men tyvärr vill inte kroppen. Gud så skönt tänker många men nej, det är inte skönt att bara vara hemma och inte kunna göra någonting egentligen. Att resa mig från soffan för att gå på toaletten är en lång och smärtsam process.
 
Så, vad pysslar jag med då hela dagarna?
Tack vare min fantastiska Kitchen Aid kan jag baka och bakar gör jag!! 
Idag blev det chocolate chip cookies.
 
 
 
Jag syr, stickar och kollar tonvis med serier!
Jag försöker planera inför flytten men det är svårt när jag inte orkar plocka och fixa!
 
Oh well, vad är väl en bal på slottet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0