Veggo Me?

Jag har alltid varit en enorm köttälskare.Jag kallade mig tidigare för kötterian. När jag träffade min sambo föll jag direkt. Ett litet problem bara, han är vegetarian. Inte ens fisk och skaldjur äter karln. Första gången jag skulle bjuda honom på middag hade jag sån megaångest. Vad tusan skulle jag bjuda på? Det hela slutade med att jag bjöd på hemmagjord pizza med ruccola och tzatziki. Det blev en succé och han föll för mig också.

Men sen då? Jo, jag kämpar hela tiden för att komma på nya matidéer. Just nu försöker jag dessutom hålla igen lite på kolhydraterna. Det är väldigt meckigt med veggomat. Men vad tusan! Vad är väl livet utan utmaningar?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0