Fredag!!! Igen....

Då var det helg igen! För första gången i hela mitt liv önskar jag att dygnet hade fler timmar, eller veckan fler dagar. Förstår inte hur jag ska få saker och ting att gå ihop. Det är som att jag går och lägger mig söndag kväll och vaknar fredag morgon, så fort går veckorna. Helgen blir lugn och skön för en gångs skull! Känns som att jag har ränt runt de senaste helgerna! Mycket fest blir det! Försöker ta igen all förlorad tid med mina vänner, speciellt min "känd från tv" vän! Där hon är är det alltid roligast! Om inte så mest kaotiskt! Det börjar alltid med att vi bara ska ta ett glas vin och ta det lugnt, jo visst, dagen efter önskar jag alltid att det va så! Men roligt är det, det är ju det viktigaste! Nu får vi vara ifrån varandra ett tag för nästa helg blir det fest a la London-Style! Yeah! Dags för powernap!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0